• خانه
  • تفاوت افیلیت مارکتینگ با نتورک مارکتینگ
تفاوت افیلیت مارکتینگ با نتورک مارکتینگ

تفاوت افیلیت مارکتینگ با نتورک مارکتینگ

  • کد خبر : 70
  • نویسنده : مجمع
  • 1403/11/23
  • 5075

▪️مجموعه فعالیت های مجمع▪️



🔹«تفاوت افیلیت مارکتینگ با نتورک مارکتینگ»🔹



🧮 افیلیت مارکتینگ و نتورک مارکتینگ دو استراتژی متفاوت برای کسب درآمد و بازاریابی محصولات هستند. در افیلیت مارکتینگ، افراد به عنوان ناشران مستقل عمل می‌کنند و با تبلیغ محصولات یک شرکت، موجودی خود را افزایش می‌دهند و در مقابل هزینه کمیسیون دریافت می‌کنند. در حالی که نتورک مارکتینگ به دنبال گسترش شبکه‌ای از فروشندگان است که هر یک با فروش محصولات، هم به خود و هم به تیم بازاریابی خود درآمد کسب می‌کنند. این دو مدل به لحاظ ساختار کسب و کار، ریسک و پتانسیل درآمد با یکدیگر تفاوت دارند، به‌گونه‌ای که افیلیت مارکتینگ بیشتر به فروش مرتبط است و نتورک مارکتینگ بر ایجاد یک شبکه از توزیع‌کنندگان تأکید دارد. در کل، انتخاب بین این دو رویکرد به اهداف شخصی و سبک کاری فرد بستگی دارد.


✏️ تولیدکننده ی محتوا: امیر حسین البرز (عضو دورکار مرکز آموزش عالی علمی کاربردی افق)